Maria Lundblom Bäckström

Lång sommar och en månad vinter...

Publicerad 2010-10-10 16:35:50 i Allmänt



En del frågar hur det känns nu så här efter valet. Ja, jag säger ungefär som jag skrev sist att Landstinget händer inte mycket mer med just nu då jag ju blev ersättare där men förhandlingarna inom Alliansen i kommunen pågår och inga uppdrag där är klara. Ja jag skulle gärna gå in i något mer uppdrag där men vi får se hur det blir.

Hösten är påtaglig nu och det är fortfarande väldigt vackert men vi fasar lite för att löven ska falla av och att det ska bli mörkt och grått. Men jag är ändå glad att vi har det så bra som vi har det och att livet är fullt med så mycket som engagerar oss. Och att tända brasan och lite ljus hjälper ju verkligen till.

Något man verkligen uppskattar är ju också alla underbara vänner och sina barn och sin familj som gör livet så meningsfullt.

Men trots det så sa jag till barnen att jag önskar att året såg ut så här:
Januari-mars är det vår
april-september är det sommar
oktober-november är det höst
och december är vinter med snö!

Vore perfekt!!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-10-14 19:59:55

Vilken perfekt årsindelning!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela