Maria Lundblom Bäckström

Bröllop!

Publicerad 2010-06-19 11:40:19 i Allmänt

Idag är jag i Stockholm för att hylla Viktoria och Daniel på deras stora dag!
Kom hit igår och jag och mitt sällskap har följt allt hittills på Tv och via sms och mms och Facebook och genom alla snälla kontakter vi har som hade förmånen att vara på konserten igår.

Vi följde konserten på TV och det var många fantasktisa ögonblick då våra ögon tårades.

Det ska bli så roligt att få följa kortegen idag och självklart hoppas vi få se brudparet och andra celibriteter och alla vackr kläder. Men att bara få vara i festyran ska bli så roligt.

Tyvärr har rösten svikit och huvudet är lite segt men men...

Till slut vill jag önska brudparet Kronprinsessan och Daniel en helt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela