Maria Lundblom Bäckström

Lugn och ro

Publicerad 2010-01-02 15:07:13 i Allmänt

Nu har man verkligen börjat slappna av efter flera dagars ledigt och jul och nyår är över.

Idag har vi vår lilla Emil här. Mikael är alltså farfar till honom och jag får som sagt ett litet bonusbarnbarn. Ja så känns det verkligen. En liten söt bonus som man väljer att engagera sig i lite lagom.

Farfar han älskar sin Emil och springer och jagar honom här och så skrattar de högt båda två.
Fafa säger Emil!! Och ser lycklig ut!
Ja det är ju underbart med små nya människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela