Maria Lundblom Bäckström

Oj så tråkigt!

Publicerad 2009-11-02 23:32:49 i Allmänt


Ja det är verkligen ingen fart här på min blogg nu!

Är det hösten och jobb som tar ut sin rätt? Ja jag tror nästan det.
Grått grått grått idag när vi åkte till skola och jobb i min lilla blåa bil. Så lustigt...det blev 1 November och sen blåste alla löv av!

Nu sitter jag här sent efter att jag varit och gjort den traditionsenliga osten med lite f.d sjuksköterskekollegor. Vi sa det jag och en annan att vi tycker traditioner bara blir viktigare och viktigare och det här är verkligen en tradition. Jag tror det är nionde året i rad vi gör detta, även att jag missat något tillfälle.

Är det för att allt förändras så mycket som traditioner blir viktiga. Ja jag är väl kanske lite extrem ibland med mina olika traditioner och kungahuset och allt men jag blir glad av det och tycker det skapar något vackert i livet.

Allt som är vackert är väl värt att bejaka. Allt som ger oss goda känslor ska man väl vara rädd om?

Skrattade lite när jag kollade statistiken på min blogg. Det är nästan alltid så att när det blir måndag så ökar personer som läst min blogg. Innebär det att man läser den på jobbet? Ja kanske att många läser bloggar på jobbet, jag vet inte men det ser i allfall ut så.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela