Maria Lundblom Bäckström

Fantastiskt med rykten!

Publicerad 2009-11-19 14:59:55 i Allmänt

Imorse sa min man att han hade träffat en centerpartist igår som frågade om han höll på att bli Kristdemokrat. Det hade hon tydligen hört någonstans.
Ja han är alltså centerpartist min man och om han skulle bli Kristdemokrat skulle ett under ha skett tror jag. Ja men hur kommer såna rykten fram?

Dessutom sa hon att hon hört att han inte ville stå på Riksdagslistan för hans fru inte ville det!
Ja men hallå, det har jag väl aldrig sagt till nån?
Däremot tror jag inte han är så intresserad av det men det har nog helt andra orsaker som kor och andra uppdrag till exempel.

Hur kan såna här rykten uppstå egentligen och nå en person som jag träffar i ett politiskt samanhang och Mikael i ett annat.

Man undrar ju vilka mer rykten som florerar. Hör av er så vi får veta så kanske en del frågetecken kan rätas ut. 
  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela