Maria Lundblom Bäckström

Fantastisk kväll

Publicerad 2009-11-14 12:13:16 i Allmänt


Beatrice sjunger

Igår var det en fantastisk kväll i Svenska kyrkan inne i Aneby. Tillsammans med Furulidskolan och musikskolan hade man arrangerat en musikkväll där många av ungdomarna på Furulidskolan antingen sjöng eller var med och spelade.
Publiken var helt blandad med ungdomar, föräldrar och andra som var intresserade.
Ett jättebra initiativ för att hitta på något roligt och meningsfullt för ungdomarna i Aneby.

Det är verkligen välbehövligt då det varit ganska mycket bråk och rasism i samhället och på skolan sista tiden.
Jag hoppas det här kan vara ett bra sätt att vända den trenden då ungdomarna kan se att de vuxna bryr sig.

Beatrice var fantastisk, om man får säga så om sin egen dotter? Hon har liksom känslan i musiken när hon går upp på scenen och när hon sjöng sista låten, som var en Beoncé låt, så tårades mina ögon lite av glädje och kärlek till min fina Beatrice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela