Maria Lundblom Bäckström

Munkar och annat

Publicerad 2009-03-12 15:29:22 i Allmänt

Igar morse gick vi upp fore sju. Gick till ett stalle nara och bestallde frukost. Dar satt tre buddistmunkar.

Det var sa langt och skont och sa satt de dar och at sin frukost. Helt plotsligt tar de fram sina cigaretter, vad snopen jag blev. Jag trodde de levde mer rent.

I allfall sa avslutade de maltiden med att sjunga sin nasala buddistsang. Det var en haftig kansla, lite andligt. Vi blev bada berorda av det hela.


Vad kan man saga om Thailand? Mycket! Idag konstaterade vi att massage och pannkakor som man gor pa gatan med massa gott till ar i allafall latt att fa tag i.

Sen har de fina toaletter overallt.


Ja man far manga intryck och idag har vi for forsta gangen i vart liv kort om tva elefanter pa vagen nar vi var ute och akte vespa.

Bor vid stranden nu sa vi satt och sag pa solnedgangen innan vi gjorde oss klara for kvallsmat...otroligt vacker.


Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-13 00:22:10

Ni gjorde verkligen rätt som smet. Idag har det snöat här!!! Suck!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-13 10:57:11

Vad smet vi ifran?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela