Maria Lundblom Bäckström

Avslut

Publicerad 2009-03-21 03:00:14 i Allmänt

Ja nu borjar snart det har aventyret lida mot sitt slut. En dag har vi har nu och imorgon gar planet mot Sverige och sen gar bilen mot gula huset i lilla Vireda.

Idag star regnet som spon i backen. Vi hade tankt ta en tur in till Patong och titta pa det hysteriska livet dar men vi far se hur det blir. Kanske lite pedikyr istallet.

Oj tre minuter kvar pa inloggningen har pa internet. Har pa hotellet betalar man for en halvtimme och sen loggas man ut.

Det har hotellet har i allfall haft bast frukost.

Ska gora en sammanfattning nar jag kommer hem, med lite bilder och sa fran var resa for er som ar intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela