Maria Lundblom Bäckström

Turkisk TV!

Publicerad 2009-06-24 22:15:15 i Allmänt



Min man ska medverka i Turkisk TV...i TVÅ timmars intervju!
Men kära nån vad ska han säga. Ja han ska prata om Holsteinföreningen , en avelsförening för svartvita kor, därför att han ska bli Europeisk president för den i två år.  Ja det är tydligen väldigt viktigt uppdrag där eftersom de vill ha med honom i två timmars intervju. Han är lite chockad här hemma och vet nog inte riktigt hur han ska tackla situationen. Men jag är säker på att han kommer prata sig ur den på engelska med smålänsk accent.
Jag sa att du måste verkligen försöka få en dvd med dig så jag får se det hela efteråt. Det är ju verkligen något att minnas.

Sen har jag ju haft min första semesterdag idag. Har för mig jag skrev något om det imorse men det var visst "in my dreams". Ja ja för att vara riktigt bloggtråkig och skriva det självklara så har det varit en fantastisk första dag på semestern med denna värme. Badade flera gånger vid Viredaholmsjön i eftermiddags.

 
Ja där ligger den bakom golfbanan och vi badade på andra stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela