Maria Lundblom Bäckström

En härlig dag

Publicerad 2009-07-13 19:07:22 i Allmänt

Jag gillar verkligen att vara hemma och jobba med vårt hus så här på sommaren. Slipa och tvätta möbler som sen ska målas. Allt i samvaro med familjen. Att sen känna att man har lite krafter kvar att ta en liten kort joggingtur och efter det åka till en liten sjö helt nära och slänga sig i vattnet...ja då är lyckokänslan inte långt borta.

Lugnet vilar över vårt hus just nu efter att alla har jobbat med sitt idag. Nån läser en bok, några tittar på tv, nån duschar och jag sitter här och skriver lite.

Sen väntar lite mat och samvaro. Ja en härlig dag så här långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela