Maria Lundblom Bäckström

Ett ljus och en bön

Publicerad 2011-07-23 10:40:40 i Allmänt

Herre idag vill jag be en bön och tända ett ljus för alla de människor som drabbats av den oerhört mörka händelsen i Norge.
Käre Gud omslut alla familjer som mist en kär familjemedlem, var nära dem i det oerhört svåra och hjälp dem att leva vidare.
Det finns inte ord för hur någon människa kan bejaka så mycket ondska och galenskap i sitt liv, det är verkligen svårt att förstå.

Beskydda oss Herre, beskydda vårt land och den plats där vi bor på!
Var med vårt grannland Norge!

Kom med din nåd!

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela