Maria Lundblom Bäckström

Intensiva dagar!

Publicerad 2013-10-14 22:15:30 i Allmänt

Dagarna är verkligen intensiva nu! Jag kommer jämt hem sent känns det som! Idag gick eftermiddagen åt till att köa på Teliabutiken då yngsta dottern behövde en ny mobil!

Det är väl lustigt att man kan köpa en ny bättre modell utan att betala mer? Det är som "nån" verkligen vill att vi alla ska ha smartphones så vi registrerar vad vi gör hela tiden! De är lättillgängliga och hyfsat billiga för de flesta. 
Vi kopplar upp oss på olika mappar och sociala medier och finns tillgängliga för alla! 

Ibland tycker jag det är lite otäckt fast jag själv lever så genomskinligt. Man vänjer sig liksom med att dela stora delar av sitt liv med så många. Undrar hur det blev så? 

Jag vet ju mer om en del som jag egentligen inte känner så bra än om närmare vänner! Ja jag kastar verkligen sten i glashus för jag delar ju mycket men jag tycker ändå det är intressant att fundera över det här fenomenet och vad det kan leda till? 

Nej dags att sova! Imorgon blir det en tur med Hälso- och sjukvårdsutskottet till Göteborg! Vi ska på studiebesök på ett närsjukhus i Angered, tror jag det var, som jobbar särskilt mot socioekonomiskt mer svaga grupper.

Sen ska vi till Bräcke diakoni för att se deras Hospiece mm. 
Så jag får besöka min arbetsgivare den här veckan också fast i en annan roll! 

Dörren in till Bräckes huvudbyggnad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela