Maria Lundblom Bäckström

Resultatet

Publicerad 2010-09-29 22:17:49 i Allmänt

Ja så var valresultatet för Kristdemokraterna i Landstinget i Jönköpings
län klart. Som ni ser blev jag första ersättare.


Valkrets

Valda ordinarie ledamöter

Valda Ersättare i ordning 1:e, 2:e 3:e

Aneby, Tranås Eksjö

Anders Pansell (personvald)

  • Maria Lundblom Bäckström 
  • Britt Antonsson
  •  Kenneth Jägsander

    Gislaved, Gnosjö

 Björn Jonasson (personvald)

  • Doris Lidman 
  • Lennart Kastberg 
  • Ingrid Josefsson

     Jönköping Väster, Habo, Mullsjö

  •  Tommy Bernevång Forsberg

    Ragnwald Ahlnér
  • Sofia Agrell 
  • Staffan Bäckelid 
  • Rose-Marie Timell Johansson

    Jönköping Öster

 Mia Frisk (personvald)

  • Sofia Agrell 
  • Staffan Bäckelid 
  • Rose-Marie Timell Johansson

 Patrik Skogward (personvald) 

  • Jan-Erik Lagärde
    • Sara Pettersson 
    • Göran Undevall 
    • Caroline Andersson

      Nässjö

     Pernilla Mårtensson (personvald)

    • Reidar Wångehag 
    • James Sandstedt 
    • Marita Hulth Ottosson

       Vetlanda, Sävsjö

     Anna-Karin Yngvesson (personvald)

    • Marie Johansson 
    • Göran Ivarsson 
    • Anders Griph

       Värnamo, Vaggeryd

     Torbjörn Eriksson (personvald) 

  • Marianne Andersson (personvald)
    •  Arnold Carlzon 
    • Maritha Bengtsson 
    • Monica Dahlgren

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här
    Publiceras ej

    Om

    Min profilbild

    Maria Lundblom Bäckström

    En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela