Maria Lundblom Bäckström

Valupptakt!

Publicerad 2010-03-28 10:11:36 i Allmänt

Fredrik Reinfeldt, Maud Olofsson, Jan Björklund och Göran Hägglund, tog emot partikollegornas jubel i Huskvarna Folkets Park.
Igår startade valrörelsen i och med en stor samling med alla Allianspartier samlade i Huskvarna folketspark och med våra fyra partiledare som förärade oss med sin närvaro!

Med bildspel och hög musik i bakgrunden klev de fyra partiledarna på scenen medans vi i publiken stod upp och applåderade.

Ja det var inte utan att man drogs med i festkänslan! Nu är det valår!

Även min egen valrörelse har börjat. Det är som en inre rörelse där man börjar fundera på vad man vill inför näsat mandatperiod. Jag vet ju vilka frågor jag brinner för men man ska också formulera det i ord! Jag tycker också det är bra att börja fundera på vad man är beredd att ta för uppdrag, om det blir möjligt. Jag känner som man måste förbereda sig och sätta upp mål för att veta inriktningen.

Min valfolder har jag också börjat arbeta lite med och jag ser fram emot att gå ut och bedriva valkampanj och personvalskampanj. Att möta alla väljare och prata politik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela