Maria Lundblom Bäckström

Val och vår i luften!

Publicerad 2010-03-30 17:14:47 i Allmänt

Ska strax åka iväg på kandidatutbildning på Landstingets kansli. Det är ett säkert tecken på att det är val i luften. Jag kanske inte behöver åka på den efter två mandatperioder i landstinget men dels tycker jag det är roligt och träffa de nya kandidaterna och kanske de också tycker det är roligt om vi "gamla" kommer. Sen kan det ju vara så att man lär sig något nytt.

Gick en promenad nyss, den korta rundan. Det är på gamla järnvägen nedanför vårt hus. Där ligger solen på nästan hela dagen och fåglarna kvittrade. Kände bara att jag blev så lycklig av att det är vår i luften och att jag känner mig älskad.

Ja det är val och vår i luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela