Maria Lundblom Bäckström

Gudrun bättre du fortsätter dansa istället!

Publicerad 2010-07-06 17:44:00 i Allmänt

Nu bränner Gudrun Schyman pengar också!
Det säger väl allt hur det står tilll med henne. Ja visst, hon får uppmärksamhet men på vems bekostnad?

Hur känns det för den ensamstående undersköterskan, som man ofta tar som exempel, att se att där står Gudrun och bränner upp 100 000kr, pengar som hon knappt tjänar under ett halvår?
Som hon kunde ha skaffat ett bättre boende för och kanske åkt på en härlig semester med sina barn för.

Nej om det var den kategorin människor som Gudrun ville värna om så måste jag säga att det var ett synnerligen oansvarigt och dumt sätt att göra det på.

Det är nog bättre hon fortsätter ägna sig åt dans, som hon för övrigt gjorde ganska bra, för den politiska dansen verkar hon inte klara lika bra längre!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7426316.ab

Kommentarer

Postat av: Nicolina

Publicerad 2010-07-10 21:01:04

BRA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela