Maria Lundblom Bäckström

Nu kan du boka in Vireda teatern!

Publicerad 2010-12-12 12:02:34 i Allmänt

Nu är titeln klar och datumen bokade så nu är det bara övning kvar innan premiären den 18 februari.

Romantik i panik!
(eller Heimlich manöver) kommer årets buskis heta.

Du som vill komma och titta på vår föreställning kan redan nu boka in nåt av de här datumen i din almanacka:
18-19/2, 25-26/2 eller 4-5/3.

Mer information om biljetter och så kommer senare. Kan säga att biljetterna brukar gå åt rätt snabbt så vet du med dig att du vill gå, håll utkik!

Det är 60 platser varje föreställning och den lilla intima miljön bidrar verkligen till en speciell stämning. Fika ingår och vin och öl finns att köpa före och i pausen.

Välkommen!

Här är en länk till vår hemsida som kommer uppdateras framöver.
http://sites.google.com/site/viredaamatorteater/hem

Lite bilder från förra föreställninge "Att få ett recept till stånd"
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela