Maria Lundblom Bäckström

Livet tar all tid!

Publicerad 2009-07-08 08:22:41 i Allmänt



Hinner inte med min blogg nu och har inte sån lust heller att sätta mig inne och skriva. Nu är klockan snart tjugo över åtta och det är lugnt och tyst i huset...mannen i lagårn!

Det är underbart med semester, som många säger, det skulle man kunna ha jämt. Ja iallafall den här årstiden.
Man känner att man lever med allt som man vill. Familj, vänner kommer och man hinner inte med de där rabbatterna man borde rensa, eller rättare sagt vill rensa. Även på semestern måste man prioritera och jag prioriterar nästan alltid relationer före annat.

Altan håller på att växa fram. Hos oss är det så att först händer inget, sen händer inget och sen händer allt snabbt snabbt!

Nej nu väntar morgonkaffe på farstubron och tidningen!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-07-08 17:24:02



Vilken vacker bild, glad att du har en fin semester.

Relationer är verkligen det som är värt att prioritera i ALLA lägen.



Love you

Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela