Maria Lundblom Bäckström

Melodifestivalen

Publicerad 2009-02-22 12:19:01 i Allmänt

Ska vi ha någon chans i Eurovisionsfestivalen så tror jag vi ska skicka Sofia med ALLA!
Allvarligt...då kanske vi kan få Balkanländerna att ge oss några röster. Vi har inte en chans med de låtar vi själva gillar och dessutom så röstar alla i Balkan på varann. Så är det bara.
Sist sa jag att jag ska inte titta på den där skiten mer. Det är ju så diskriminerande och man blir bara irriterad.



De låtar jag hittills gillat mest är nog:
 You're My World


 Snälla Snälla
Jag vet jag är lite knäpp men hon har sån grym känsla, lite samma som Thåström, sjunger verkligen från själen.

Baby, Goodbye


 Här för mig själv
Det var en rätt mysig känsla i den låten

 Alla
Och som sagt, Sofia tror jag skulle ha en viss chans i Moskva...är det väl som Eurovisionsfestivalen går?

Ja det är väl mitt bidrag i den här melodifestivaldebatten.

Kommentarer

Postat av: jimmy

Publicerad 2009-02-23 11:00:09

Man får inte ta så allvarligt på allt, det är väl helt ok lördagsunderhållning. Jag tror EMD går mycket långt.



Missa inte mina stalltips på bloggen, lite tankar inför kvällens debatt....- Jimmy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela