Maria Lundblom Bäckström

Vinbärsgelé

Publicerad 2009-08-01 09:24:15 i Allmänt


Oj oj oj vad jag har skrivit mycket nu om kvinnoförtryck i alla dess former. Nu får jag lätta upp det hela med lite lättsam vinbärsgelé!
För idag gläds jag över att jag och min kära granne på Åkersdal ska pröva att göra vinbärsgelé.
Ja vi får väl se hur det går för vi har aldrig prövat.

Solen skiner ännu! Jag hoppas så mycket att värmen kommer tillbaka tills näst nästa vecka då jag åter igen ska få njuta av en veckas semester. Men än så länge får vi nog stå ut med några skurar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela