Maria Lundblom Bäckström

Glädjande!

Publicerad 2012-01-29 22:51:50 i Allmänt

Nu är Kristdemokraternas kommun och landstingsdagar och riksting över!

Göran Hägglund blev åter vald till vår partiledare. Det är glädjande!

Jag har också noterat att många Kristdemokrater talar om försoning, att se framåt och att vi måste bli tydligare. Känns som en ny kämparanda tagit form och att en vilja att verkligen föra fram vår politik tagit form under helgen.

Hoppas verkligen vi nu kan leva upp till all den goda etik som finns i vårt parti.

Har fått med mig många goda tankar och åter igen stärkts i att jag är med i ett parti som står för de värden jag tror på där man bejakar människans värde och vill lyfta fram det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela