Maria Lundblom Bäckström

Slutsålt!

Publicerad 2011-02-12 12:39:23 i Allmänt


Alla biljetter är helt slut nu till vår teater. Visserligen är det ju bara 360 platser på alla våra föreställningar men då vi tycker att själva miljön med det lilla konceptet och närheten till publiken är en del av upplevelsen får det var så här. Lite exklusivt :)

Vi får se om vi kan få in några av våra vänner som inte fick tag i biljetter på vårt genrep på onsdag.

Ja nu blir det hårdträning i helgen för att slipa till det sista och få alla repliker att sitta i ryggraden.

Nu får vi bara be en bön om god hälsa för oss alla i tre helger fram över.

VÄLKOMNA alla ni som har köpt biljetter!

Vi ses
Maria/"Bettan" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela