Maria Lundblom Bäckström

Fantastiskt!

Publicerad 2011-02-28 18:53:01 i Allmänt



Idag har över hundra människor hittills gratulerat mig via facebook!

Det här är ju helt fantastiskt! TACK TACK ALLA NI!

Varje litet grattis och små uppmuntrande ord gör att man känner sig omtyckt och hyllad. Tänk att man har såna nätverk av människor som i allafall bryr sig så mycket så man vill skriva Grattis!

I helgen har jag firat med min familj och mina föräldrar genom att äta gott, umgås och även så fick jag lite presenter.

Idag har jag blivit firad av mina barn, min man och vänner. Kvällen avslutades med att min underbara granne Anita satt på trappen kl. 22.30 med en bukett blommor när jag kom från jobbet. Ett glas vin och lite ost tillsammans med henne fick bli avslutning på födelsdagen!

Vi hade också en fantastisk föreställning med teatern i lördags. Det var som vi verkligen landat i våra roller och publiken var med på ett fantastiskt sätt också.

Ja här är Bettan blond och blåst (jag), Lilla söta Sonja och bestämda Doris!

Just nu känns det som det är mycket positivt flöde som man får ta emot från många.
Jag skrev på min facebook status här i lördags, tror jag, att det är lite beroendeframkallande att stå på scenen.

Om jag inte hade haft så mycket annat i livet som jag njuter av så skulle man lätt känna en väldigt stor sorg efter sista föreställningen. Nu blir det nog en liten tomhet men eftersom jag och min kära man ska åka till Gambia redan på torsdagen efter så får man något nytt härligt som tar vid.

Sen står jag i andra spännande processer med människor som vill skapa nya goda saker och det ska bli roligt att se om det kan bli något som växer fram. Men eftersom det är för tidigt att sätta ord på det så får jag återkomma när det blir något att tala om.

Åter igen...
Ett stort TACK! för all värme och alla goda ord jag fått ta emot idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela