Maria Lundblom Bäckström

Semester

Publicerad 2010-07-25 16:14:36 i Allmänt

Ja nu är det semestertider men jag kan ändå inte låta bli att fundera lite på valet. När ska man börja dela ut sin personvalsfolder till exempel? Nästa vecka har vi Lommaryds marknad och då ska vi i allafall börja lite smått med att försöka få ut vårt Kristdemokratiska budskap och förhoppningsvis få några bra samtal.

Är människor intresserade av att ta del av politiska budskap nu eller är det kanske så att det är precis det man har tid med? Ja det är svårt det där.

Kanske det mest är lättlästa deckare och trevliga grillkvällar som man vill ägna sig åt och det är vi ju alla välförtjänta av oavsett vad vår vardag brukar fyllas med. Vi behöver sköna avbrott och göra saker som vi tycker om.

Önskar er alla en fortsatt skön sommar!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-07-25 16:25:10

Sommartidningen är alldeles utmärkt att dela ut i brevlådor nu! Jag väntar med att sprida min folder tills valrörelsen dragit igång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela