Maria Lundblom Bäckström

På Aneby marknad!

Publicerad 2010-08-31 15:28:20 i Allmänt



Idag har vi stått tillsammans med övriga partier på Aneby marknad. 

Det är alltid roligt att prata med människor om ditt och datt och Kristdemokratisk politik. Fick även ett ganska djupt samtal av ett par som mött vårdens baksidor. Det är bra att ha med sig för att kunna ställa de rätta frågorna framöver.

Det finns fortfarande behov av att jobba med den vardagsnära säkerheten i Vården. Det är i varje möte och situation man som vårdpersonal behöver vara uppmärksam. Att analysera och reflektera över patientens situation behöver det finnas tid till för läkare, sjuksköterskor och all annan personal inom vården.

Ja det är roligt med valarbete och man får positiva signaler att de flesta tycker det blåser Alliansvindar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela