Maria Lundblom Bäckström

Glad midsommar

Publicerad 2009-06-19 11:25:49 i Allmänt


Ja midsommar i år blir lite annorlunda med bröllop för min vän Emma och hennes Peter. Att hon dessutom precis fick i bröllopspresent att hon blir riksdagsledamot för att ersätta Tobias Kranz var nog inte heller helt fel! Grattis till henne!
Risken finns väl att det blir lite regn i bröllopskronan idag men det ska väl betyda lycka.

Förra året hade vi hela familjen med våra barn och deras respektive samlade. Det var en härlig midsommar att minnas och det hoppas jag att vi kan göra om nästa år kanske.

Men som sagt så önskar jag er alla mina vänner och familj en riktigt fin midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela