Maria Lundblom Bäckström

Cool dotter, nationaldag och födelsedag

Publicerad 2009-06-06 15:40:37 i Allmänt

Ja där är hon...Bisse, Beatrice, Bea min alldeles egen rockstar!! Ja hon var verkligen cool och duktig igår på Furulidskolans show!
My life will suck som Kelly Clarksson brukar sjunga, var låten som Beatrice framförde.





Ja det var så roligt att få se showen, när jag och Nicolina väl hittat andra platser än på läktaren bakom ljuskillarna där vi inte skulle sett nåt knappt. Men en snäll kille hjälpte oss hitta ett par bättre platser.
Tyvärr får man inte se den igen men vi får se om vi kan få tag i en dvd som man tydligen hade kunnat beställa men den informationen hade inte gått fram till mig. Men den måste vi ju ha!
 
Och här är andra numret som hon var med i.

 
Och så här glad var primadonnan efteråt och här tillsammans med Alva och lillasyster Nicolina.

Men idag är det Nationaldagen så runt klockan elva fick jag äntligen upp flaggan som jag fick motta förra nationaldagen ur Kommunfullmäktiges hand. Men egentligen är det ju av Landshövdingen man får dem men han kan ju inte dela ut flaggor i hela länet samtidigt.


Och sen var det det där med födelsedagen också. Ja ett stort Grattis till Svante, min bonusson som fyller 29.
Ja flaggan får vara till hans ära också!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-06-08 07:46:47

Kul det hade varit att höra henne! Hon var ju så grym på konfirmationen.

förstår att du är världens stoltaste, kommer det dvd så vill jag kolla också!!



Ha en bra vecka.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela