Maria Lundblom Bäckström

"Tankat"

Publicerad 2009-07-25 14:39:06 i Allmänt

Nu har mina fina flickor åkt med sin pappa på två veckors västkustsemester.

Vi "tankade" ordentligt genom kramar och pussar och kärleksfulla ord innan de begav sig. Men som tur är har vi ju våra mobiler.

Här ett par fina bilder på mina älsklingar


Jag och Beatrice nere vid Röttlehamn


Nicolina på Elsa Anderssons café i Norberg

Om någon är intresserad så är adressen till Beatrice blogg: http://beatricehamstein.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela