Maria Lundblom Bäckström

En varning från min mamma

Publicerad 2009-02-27 08:04:09 i Allmänt

Min mamma köpte bläckpatroner till skrivaren från Color Bob i november förra året. Det visade sig ganska snart att kvaliten på färgpatronen inte var bra. Utskrifterna blir gröna(kan ju vara roligt men någon anna färg också).

 Vid reklamation till Color Bob får hon inget gehör för klagomålet. De menar att det gått för lång tid för att reklamera varan. Det ska ske inom en månad. Därför vill nu mamma varna alla för att handla bläckpatroner hos Color Bob. Det blir en dyr affär när varan inte håller den utlovade kvaliten och inte fungerar vid användning.

Självklart stöder jag min mamma i detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela