Maria Lundblom Bäckström

En solig dag

Publicerad 2009-02-20 09:09:18 i Allmänt

 Åhh så härligt!
Jag älskar de här lediga fredagarna och när solen dessutom strålar allt den kan och en vän väntar på att jag ska komma för en liten promenad så känner man sig lycklig!
Dessutom har vi roliga saker inplanerade med våra barn till kvällen och det känns ju också väldigt tillfredställande.

Nu har verkligen vintern varit riktigt vintrig under lång tid. Inga tråkiga plaskiga mornar då man håller på att frysa ihjäl av fukt och blåst. 10 minusgrader och sol är betydligt varmare än 0gradigt och blåst.

Har väl inget djupare att skriva om för tillfället och inget politiskt inlägg heller. Ja jag är fortfarade fruktansvärt störd på jordbruksministern som inte stöttar bönderna mot EU och inte verkar bry sig om att  våra svenska beteshagar kommer att bli förstörda. Nej det här kan man inte acceptera och det kommer jag fortsätta "bråka" om.

Ja det blev lite politik iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela