Maria Lundblom Bäckström

Orkar inte skriva nåt...

Publicerad 2010-03-09 20:34:11 i Allmänt

Egentligen orkar jag inte skriva nåt men jag kan ju skriva lite kort om Landstingsfullmäktige idag. Men varning det blir nog inget vettigt.

Några tankar:
Jag tog upp några aspekter om Revisionens rapport ang. utvärdering av utskottens arbete. Det jag lyfte var att vi behöver stöd i HUR vi som utskott kan nå ut till medborgarna, alla "vanliga" människor. Och sen att jag tycker det var väldigt bra att revisionen tycker utskotten behöver få mer utrymme i Landstingsfullmäktige. Ja det finns massor att säga om det här och man ska inträtta chattmöjligheter mm. mm.

Om ni vill se vad jag sa så kommer det på webbtv här Det är någonstans i början.

Sen kan man ju undra vad sossarna vill? Jag tyder det som att de inte riktigt vågar säga att de är helt emot Vårdvalet för att man på riks är ganska positiv men man kan ju inte säga att det är något bra utan man försöker leta alla fel man kan...seeeg interpellationsdebatt.

Men nu är det slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela