Maria Lundblom Bäckström

Landstingsgruppmöte

Publicerad 2009-10-21 22:26:21 i Allmänt

Imorgon är det gruppmöte med vår landstingsgrupp. Det ska bli så roligt att få träffa alla, känns som väldigt längsen för att jag inte kunnat vara med på ett tag. Tyvärr har vi inte fått bilderna från Berlinresan som jag gjorde med utskottet så vi får nog vänta med att berätta om den tyvärr.

Nu är det verkligen höst! Grått och mörkt. Men på något sätt är man inställd på det och hittar ändå glädjen i annat. Ikväll var jag och Nicolina och min kära granne upp till vårt nya lilla gym här i Aneby och invigningstränade en stund. Det känns verkligen bra att vi har den här möjligheten nu och det kan också bli en möteplats. Det är ju ändå så att man ses lite mindre på vintern. På sommaren finns fler naturliga träffpunkter när man är ute mer.

Sen kan man ju glädja sig ett tag till åt alla vackra höstfärger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela