Maria Lundblom Bäckström

Välkommen till vår kör i vår!

Publicerad 2009-11-17 19:53:32 i Allmänt

Hemma efter en sista härlig uppsjungning med vår Kommunkör Pastellerna. Det var sista framträdandet som kommunkör där bara kommunanställda får vara med, nu kommer kören framöver drivas i musikskolans regi och då är alla som vill Välkomna!

Jag har varit med från början, för fem år sedan, då vi startade kören. Det skulle vara väldigt roligt att höra och se en uppsjungning från då och jämföra den med nu. Både hur det låter och hur vi rör oss har förändrats betydligt- till det bättre måste jag säga.

Jag själv kommer ligga lågt med kören fram till april någon gång då vi har haft våra föreställningar med Vireda teater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela