Maria Lundblom Bäckström

Var det valborg eller?

Publicerad 2009-05-01 09:44:34 i Allmänt

Ja det gick ju rätt bra utan brasa igår.
Vi som samlades här på Tallbacka...ja vårt hus heter så...hade det trevligt ändå. En av våra uppfinningsrika gäster kom på att vi kunde göra en tipspromenad där vi var och en skrev en fråga om oss själva. Det blev ju en riktigt bra "lära känna varann" promenad.
Jag frågade vilken kör jag sjungit i mellan jag var 8-16 år:
Var det
1 Rönnbykören
X Mariakören
2 Västeråsstiftskör

Ja det kan ni fundera lite på tills imorgon.

 
Tallbacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela