Maria Lundblom Bäckström

The airport

Publicerad 2009-03-22 08:33:05 i Allmänt

Nu sitter vi pa flygplatsen och vantar pa ett forsenat flyg...men det ar ju bara en och en halvtimme...sa ja vi ar val hemma i Vireda ca. halvsju.
Suck jag ar redan trott, det ar nagon lustig trotthet som infinner sig nar man ska resa, som ett tryck pa huvudet.

Det ar bara att stalla in sig pa att sitta dar pa sin lilla ruta i flyget dar man far lite mat, ser en film, kanske laser lite i sin bok och forsoka sova. Ja flyga ar inte min favoritgrej. Men vad gor man inte for att fa en harlig semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela