Maria Lundblom Bäckström

Thailand

Publicerad 2009-03-10 10:58:58 i Allmänt

Skickar en liten halsning till mina vanner harifran Thailand.

Jag och min kara man befinner oss just nu pa var, ja vad ska man saga, ett ar senare brollopsresa.


Man kan anda saga att varlden ar liten. forsta dagen har traffar vi folk fran Aneby. Ja det ar manga svenskar har.


Det ar ett milt och vanligt land det har, som manga har sagt tidigare. Har i Khao lak dar vi befinner oss kommer ju ocksa tankarna pa Tsunamin. Jag far en sorglig men samtidigt karleksfull kansla nar jag ligger pa stranden och tanker pa det.

Det kanns som det finns nagot speciellt som binder ihop oss svenskar med Thailand. Vi har tillsammans gatt igenom nagot svart aven om jag personligen inte har det. Det ar svart att forestalla sig det kaos som maste ha varit har da.
Vi pratade om olika scenarier idag pa vag fran stranden.

Ja ja...nu maste jag ga och duscha. Har ar man alltid svettig. Det ar lika varmt pa land som i vattnet och pa dagen och kvallen. Det ar mest ask och regnskurarna som gor det lite svalare ett tag.

Hor av mig igen

Kommentarer

Postat av: Tony B

Publicerad 2009-03-10 22:05:35

Åh, nu blir jag lite avundsjuk. Thailand är härligt. Hoppas jag kan komma tillbaka dit nån gång. Ha det så skönt!

Postat av: Linn

Publicerad 2010-12-01 20:56:24

Tycker mycket om det du skrev! Trevligt att se en del fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela