Maria Lundblom Bäckström

Olika kulturer

Publicerad 2009-03-17 15:35:52 i Allmänt

Har i Thailand ar det ovanligt manga transvesiter. Tydligen ska det finnas valdigt manga i Patong sarskilt. Pratade med ett par nar vi var i Khao lak och de sa att transvesiterna har hogre varde har. Valdigt markligt? Undrar varfor?

Det ar i allfall en hon,han har pa vart hotell. Sen gissar vi lite vem som ar vad. Mikael tror att en som jobbar pa ett annat internetcafe ar det men jag ar valdigt osaker.
I allafall har hon el. han? en valdigt gullig kanin. Den ser ute som en vit liten leksakskanin, alldeles dunig.

Idag har bara varit en soldag forutom en liten kort grottutflykt nara vart hotell. Ja har finns aventyren valdigt nara om man bara vill.
Imorgon aker vi till Phi phi oarna sa far vi se hur det ar dar.

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Publicerad 2009-03-18 09:55:27

Jag vill också åka till Thailand!

Jag vill också se en transvestit!

Jag vill också se en grotta!

Jag vill också ha nära till äventyret!



Postat av: Tony B

Publicerad 2009-03-23 15:55:04

Man blir väldigt sugen på att åka tillbaka till Thailand när man läser din blogg. Om du vill veta lite mer om munkar och transvestiter och varför saker är som de är, kan du fråga Malin B. Hon var missionär i Thailand i ett år och fyra månader. Du hittar henne i min kompislista på Facebook.



Tony B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela