Maria Lundblom Bäckström

En vacker måltid

Publicerad 2009-07-26 15:02:43 i Allmänt

Våra grannar som bor i det blåa huset Åkersdal bredvid oss här på Tallbacka är de bästa grannar jag någonsin haft. Ja det säger vi båda!
Igår hade de gjort en fantastisk måltid till oss.
Titta bara på den här dukningen:



Jordgubbsdrinkar


Rosor och rosenblad



Vad en sån vacker dukning kan kännas som att man är en värdefull gäst för värdparet. De sa också att det var det som de ville visa. Fantastiskt!

Sen fick vi också en underbart god måltid med ett jättegott vin till. Amarone Classico 2006, ja vi satt och små smuttade och bara njöt alla fyra av vinet och sa att när man dricker ett riktigt gott vin då undrar man varför man dricker alla de andra halvgoda vinerna.
 

Ja så med den inramningen till kvällen så kunde det ju inte bli annat en en minnesvärd och riktigt bra sommar kväll med våra fantastiska grannar!
Tack!

Ja inte konstigt att vi blev kärlekskranka i den miljön

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Publicerad 2009-08-07 11:55:28

Nej vad mysigt ni verkade ha det :D KOmmenterar till de andra inlägen också:



Öland ska bli så mysigt (:



Burka är fel elakt och ja allt det där du sa.



Vinbärsgelé ser gott ut :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela