Maria Lundblom Bäckström

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2009-02-01 10:06:39 i Allmänt

Det här är mitt första inlägg i min blogg. Skrev precis nyss ett inlägg men då jag tydligen inte riktigt lärt mig hur det här funkar så försvann det inlägget. Och jag som blev riktigt nöjd med det jag skrev. Suck! ja då börjar jag om då...

Jag hade egentligen inte tänkt ha någon blogg. Gillar inte att att lämna ut för mycket om mig själv och vad jag gör i livet. Men så har jag funderat lite och då kände jag att jag skulle nog vilja skriva lite om mina tankar. Det kan nog bli om allt möjligt i livet från tankar om böcker jag läser till politik och Gud.

Satt nyss och tittade på dagens Gudstjänst. Gud är viktig i mitt liv! Därför är det viktigt att i mitt första inlägg också ha med honom. Det är viktigt för mig att Jesus får finnas i mitt liv varje dag. Kyrkan och min församling är också viktig. Där tror jag man kan få uppleva en del av Gud och få dela en del av min tro med mina vänner. Men Gud är så mycket större än så. Det går inte att bara ha Gud i kyrkan. Det finns så mycket mer som vi inte kan fånga in, så många sätt som Gud kan visa sig på genom oss alla på olika sätt. Jag kan få förmedla något från Gud ibland och jag tror också att andra i min omgivning kan förmedla något från honom, så det gäller att vara lyhörd. Till sist vill jag i mitt första inlägg önska dig Guds välsignelse  och godhet i ditt liv.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-02 15:19:26

Kul att du också börjat blogga!

Det är ju din blogg så du väljer själv hur personlig eller privat du vill vara i den. Själv har jag satt gränsen för det privata vid att inte skriva något som jag inte kan prata om vid fikabordet.Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela