Maria Lundblom Bäckström

GRATTIS Viktoria och Daniel

Publicerad 2009-02-24 22:00:34 i Allmänt



En sån fantastiskt rolig nyhet vi fick idag! Att Kronprinsessan Viktoria äntligen har förlovat sig med sin Daniel och  att de ska gifta sig nästa sommar.
Jag är verkligen glad. Mitt kungahusälskande hjärta blev varmt.

Jag tycker Kungahuset är en sån viktig del av vårt land. Det symboliserar historia och är en del av hjärtat för vår nation.
Många skrattar ibland åt mig att jag är en så hängiven royalist men för mig är det verkligen en del av Sverige och det skapar en känsla av tillhörighet. Rötterna är viktiga och därför är också Sveriges historia en del av mig. Jag tillhör något större och finns i ett sammanhang.
Åter igen passar vår Kristdemokratiska slogan "Trygghet i det lilla är trygghet i det stora!

http://www.youtube.com/watch?v=z7fMsvsZe_c

Kommentarer

Postat av: Mamma Lunnergård

Publicerad 2009-02-25 09:35:30

Härligt med en till royalist! Visst behöver vi mycket mer av kärlek och glädje och fest i Sverige!

mvh Sonia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela