Maria Lundblom Bäckström

GOD JUL ALLA VÅRA VÄNNER!

Publicerad 2009-12-22 17:47:07 i Allmänt



Vi skulle vilja tacka alla Er som är våra vänner och som på något sätt funnits i vårt liv under 2009!
Tack för allt ni gett oss och allt som vi fått dela med er på något sätt.

Gemenskap på olika sätt både med er som ingår i vår familj, barn och barns respektive, barnbarn och föräldrar, våra vänner, kollegor, är nog något av det viktigaste i våra liv.

Vi önskar er en riktigt
GOD JUL
&
ETT GOTT NYTT ÅR

Mikael & Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela