Maria Lundblom Bäckström

Flugor och lukt!

Publicerad 2009-08-08 10:09:02 i Allmänt

Börjar förmiddagen med att blogga från lagårn med sällskap av flugor och lagårdslukt. Så nu kommer jag väl lukta gott hela dagen. "Siminkvinnan" har precis åkt efter att ha siminierat en ko och konstaterat att två var dräktiga. Ja ni som inte fattar något så innebär det att man försöker få kon dräktig. Ja jag går nog inte in på några detaljer så här på morgonkvisten.

Idag fortsatte debatten i Jönköpingsposten om prostitution. Det har varit en hel del insändare runt det nu och jag fick till och med en person som tyckte att det var det mest sannaste och bland det bästa hon läst, här om dagen. Roligt!
Ja det är väl en debatt som kommer fortsätta så länge mänskligheten går här på jorden.

Nej nu ska jag ut i solen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela