Maria Lundblom Bäckström

Grattis Kungen!

Publicerad 2009-04-30 11:57:41 i Allmänt


GRATTIS KUNGEN PÅ DIN 63 ÅRS DAG!

Ja det var en söt bild jag hittade på jubilaren. Flaggan är hissad dagen till ära.



Och det är ju också Valborgsmässoafton men tyvärr verkar det inte bli någon eld här i Vireda till min lilla dotters sorg. Brandrisken är nog för stor. Men vi får väl hitta på lite annat roligt tillsamman med vännerna som kommer till kvällen.

Det skulle verkligen behöva komma lite regn snart. Var med kaffekorg till min kära man, som förbereder åkrarna för sådd nu och i backen där vi satt började det komma alldeles fullt med liljekonvaljer. Det är som allt är en månad för tidigt nästan.

Får önska er kära vänner och släkt som läser min blogg en riktigt fin valborgshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Lundblom Bäckström

En blogg som handlar mycket om mina upplevelser och om politik utifrån min vy som Kristdemokrat. Lite handlar om min vardag men framförallt så vill jag försöka påverka med det jag tror på och vill förändra till det bättre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela